Queremos informarvos de que a partir desta semana temos en marcha unha aula
virtual coa ferramenta tecnolóxica CLASSDOJO. Unha aplicación que xa ten máis de 30
millóns de usuarios en máis de 100 países diferentes e que empregan varios mestres do cole, entre eles o noso compi de 1ºB, Bruno.
A maioría de aplicacións de ensino están pensadas
para que os alumnos/as aprendan unha materia en concreto; son xogos pensados
especificamente para aprender matemáticas, ciencias, lingua ou idiomas, pero no
caso de Class Dojo estamos ante unha aplicación que pretende que os alumnos e
alumnas xoguen para ter o comportamento
adecuado en clase e así mellorar a súa aprendizaxe.
Class Dojo está pensada sobre todo para que os
alumnos/as de educación infantil e primeiros cursos de primaria desenvolvan os hábitos e as aptitudes que lles
axudarán a aproveitar as clases e a manter uns niveis de aprendizaxe óptimos
durante toda a súa formación académica.
A dinámica é bastante simple. O profesor/a crea a
súa clase poñendo as regras do xogo, é dicir, decidindo que calidades avaliará
de cada alumno/a. No noso caso, fixémola en asemblea, partindo das nosas normas de clase. Todos estes
comportamentos sumarán puntos positivos, pero o profesor tamén poderá avaliar
calidades negativas que restarán.
Grazas a Class Dojo tanto o profesorado como as
familias, disporemos dun rexistro do
comportamento dos nenos e nenas, tanto da clase globalmente, dos grupos de
traballo, como personalizado. Esta información permítelle xerar informes, tanto
de días concretos como por un rango de datas, trimestres ou cursos completos
para poder ver a evolución dos
alumnos/as.
Outra vantaxe de Class Dojo é que ademais da
versión de escritorio (PC), atopamos
aplicacións tanto para Android como para
iOS para profesores, alumnos e pais.
A idea en si non é nova, aínda que si o é a súa
posta en marcha en contornas dixitais. Class Dojo utiliza o que se chama Economía de Fichas, unha metodoloxía
que utiliza a acumulación de puntos para modificar a conduta dos alumnos/as e
conducila cara ao socialmente desexable. Moitas veces refórzase esta técnica
dándolle acceso ao neno ou nena a un premio polas fichas acumuladas, como vimos
facendo ata o de agora co semáforo do
comportamento. Polo tanto, as familias que se vaian rexistrando, en lugar
da carita verde na axenda recibirán as notificacións no móbil, tableta ou PC.
Así pois, Class Dojo móstrase
como unha ferramenta moi útil para aprender
xogando, unha forma de facer máis apetecible ir a clase e estar motivados para aprender.
Fonte: “Educa Jugando: el ejemplo de Class Dojo”
(http://mobileworldcapital.com/es/487/)
Preme na imaxe para saber máis. |
No hay comentarios:
Publicar un comentario