Visitas

E como convidad@...

E como convidad@s...
Os peques Chapela, Beade, os do Celso Emilio, os da Rúa de Cangas, os de Camos, os de Santa Mariña, os do Laxeiro e os de Canicouva (Canimonsters).
Este tamén será sempre o voso recuncho.

"ENSINAR É APRENDER DÚAS VECES" J. Joubert

"ENSINAR É APRENDER DÚAS VECES" J. Joubert

viernes, 24 de noviembre de 2017

QUE PASARÍA SE A TÚA PROFE FORA UNHA ZOMBIE?

Un día ao chegar a miña clase descubrín que a  miña profe era unha zombie. Eu e a miña amiga Sofia asustámonos moito. Despois algúns compañeiros botáronse a chorar e eu dixen: "Amigos e amigas teño unha idea: e se lle pedimos axuda a miña tía Montse?". Eu fun a por Montse axudounos a que non nos mordera. Pero eu  tiña unha solunción: fixen unha pócema e dinlla e converteuse nunha profe normal . 

No hay comentarios:

Publicar un comentario